ساخت تابلو رستوران
17
آوریل

ساخت تابلو رستوران

 

 ساخت تابلو رستوران نقش بسیار زیادی در جذب مشتری دارند. هنگامی که صحبت از جذب مشتری می‌ شود؛ شما بازه زمانی کوتاهی در اختیار دارید تا مشتری در یک لحظه با دیدن طرح تابلوی شما تصمیم بگیرد که غذا را در رستوران شما صرف کند یا خیر. حال چگونه می توان در آن زمان کم مشتری جذب کرد؟

در این مقاله راه جذب مشتری از طریق طراحی تابلو رستوران  می پردازیم. همچنین شما برای اطلاعات بیشتر از تابلو led ثابت و روان می توانید با کارشناسان ما در تابلوسازی تماس بگیرید.

 

تابلو رستوران جذاب و شیک

 

بهترین تابلو برای رستوران

در صنعت رستوران داری، مشتریان پس از تجربه غذاها و فضای داخلی، می توانند یک برند را بشناسند. پس چگونه می توان قبل از تجربه تست غذا و لذت از فضای داخلی رستوران با مشتری خود ارتباط برقرار کنیم؟ در کنار فعالیت و تبلیغات در فضای مجازی تابلوی رستوران بهترین و مهم ترین روش جذب مشتری جدید برای یک رستوران بشمار می رود. از شمار دعوت می کنیم تا با رعایت راهنمایی ما، بهترین تابلو را برای رستوران خود انتخاب کنید:

معرفی و برندسازی

لوگوی یک رستوران نه تنها سبک کاری و نام شما را معرفی می کند، بلکه با ایجاد ارتباط استراتژیک و بصری، اولین ارتباط شما با مشتریانتان بحساب می آید و استراتژی تجاری و سبک کاری شما در تابلو مغازه نشان داده می شود. انتخاب رنگ ها، شکل ها، هنر، تایپوگرافی و قرار گیری دقیق  و با دقت عناصر تابلو سازی، همه در درک مخاطبان از هدف عمیق تر رستوران شما کمک می کند.

برای مثال اگر شما از محصولات ارگانیک استفاده می کنید و یا از محصولات تراریخته استفاده نمی کنید، این موضوع در تابلوی رستوران شما قابل توصیف خواهد بود. حتی می توان در لوگوی شما از نشانه هایی برای نمایش این موضوع استفاده کرد. اگر غذای سنتی سرو می کنید، رستوران چینی هستید، غذای ایتالیایی دارید و یا …. همه در تابلوسازی تابلو رستوران شما قابل نمایش خواهد بود.

قانون طلایی  6 ثانیه !

قانونی بسیار مهمی که وجود دارد این است که  مشتری فقط 6 ثانیه را صرف دیدن تابلوی شما می کند. پس اگر می خواهید قدم مهمی در دیده شدن بردارید بهتر است این فرصت را از دست ندهید.

خودتان را جای مشتری بگذارید، متن و شعاری را بر روی تابلو حک کنید، تا در عرض 6 ثانیه به مخاطب منتقل شود. اگر توانستید در مدت زمان بسیار کوتاهی پیام را به سرعت بخوانید، و آن را دریافت کنید، بدین معنی می باشد که انتخاب شما درست است.

 

ساخت تابلو رستوران

 

فضای خاص خودتو بسازید

هنگامی که نوع غذاها و نوشیدنی هایی که در محل کار خود ارائه می دهید، برای مشتری بیان کنید. بهتر است تمام آنچه را که قرار است در محیط شما تجربه کند نیز به او منتقل شود.

هرچه اطلاعات بیشتری در مورد استایل خود دهید، بیشتر می توانید مشتریانی را جذب کنید. این کار را می توانید از طریق استفاده از تایپوگرافی و همچنین، رنگ های با دقت انتخاب شده است در طرح تابلو رستوران خود انجام دهید. رنگ های گرم و یک فونت زیبای قدیمی می تواند برای یک خانواده سنتی جالب باشد.

منحصر به فرد باشید

شما می توانید با رعایت نکات مهمی در طراحی تابلو رستوران باعث جلب توجه مشتری شوید. اگر تمام نشانه های همبرگر در شهر نشانه قرمز دارند، شما رنگ آبی یا سبز خود را در نظر بگیرید. یا اگر به نظر می رسد رستوران رقیب هندی از فونت پاپیروس در تابلو رستوران خود استفاده کرده است، شما قالب دیگری را انتخاب کنید.

برای مثال فرض کنید دو تابلوی رستوران در مقابل شما قرار دارد و نام آن ها ” مامان جون” و ” کلاسیک” است. کدام یک از این تابلوها شما را جذب می کند؟ قطعاً رستوران ” مامان جون” نوستالژی بیشتری برای شما خواهد داشت و ناخودآگاه تصور  می کنید که غذاهای این رستوران از کیفیت بالا، بهداشت و خوشمزگی بیشتری برخوردار هستند.

 

طراحی و ساخت تابلو

 

تابلو تبلیغاتی رستوران خودر را بروز کنید

تابلو رستوران شما اولین نشانه ای است که بازدید کننده از چگونگی عملکرد مؤثر استانداردهای شما دریافت می‌کند. یک تابلو قدیمی، کثیف یا شکسته تبلیغ خوبی برای شما نیست. برنامه منظمی برای تغییر تابلو و ترمیم حروف و لامپ های شکسته آن داشته باشید.

این موضوع فقط برای جذب  مشتریان جدید نیست، بلکه برای تکرار مشتریان همیشگی، دیدن اینکه رستوران مورد علاقه خود در طی سال ها درخشش خود را از دست می دهد و باعث می شود که فکر کنند این مکان به سمت نابودی می روند یا به خوبی اداره نمی شود.

رستوران خود را در ذهن مشتری ثبت کنید.

تابلوی مغازه باید متناسب با ابعاد آن باشد. اما در مورد تابلو رستوران قضیه فرق می کند، هر چه ابعاد تابلو بیشتر باشد مشتریان بهتر آن را می بینند. به خصوص اگر رستوران شما در مکانی  پرتردد واقع شده باشد. با این کار شغل شما در مدت زمان کوتاهی رونق خواهد گرفت.

ولی نباید کیفیت را فراموش کنید! برخی تمام توجه خود را صرف تبلیغات می کنند و کیفیت اولیه ی خود را از دست می دهند.  هر چه رستوران، تابلوی آن و دکوراسیون شیک و مجلل باشد اما کیفیت غذای باب میل مشتری نباشد تمام زحمات شما به هدر خواهد رفت.

 

ساخت تابلو رستوران جدید

 

به محل نصب تابلو رستوران خود توجه کنید!

اگر شما بهترین تابلوی تبلیغاتی را هم طراحی کنید و از به روزترین تکنیک ها و زیباترین رنگ ها در آن استفاده کرده باشید. ولی در مکان  مناسبی آن را قرار ندهید، در واقع پولتان را هدر داده اید.  این کار هیچ بازدهی و سودی را به همراه نخواهد داشت.

پیشنهاد تابلوسازی نورین این است که قبل از انجام هر گونه طراحی و ساخت تابلو ابتدا این موضوع را بررسی نمایید که در محیط خارجی رستوران چه مقدار فضا در اختیار دارید و تابلو مورد نظر را در کدام قسمت می خواهید نصب کنید. سپس بر اساس آن برای سایر مراحل اقدام کنید.

 

چجور تابلو تبلیغاتی جذابی داشته باشیم؟؟

 

 قابل تنظیم باشد

یک تخته گچی یا وایت برد فراهم کنید. در این تخته ها می توانید به وسیله گچ یا ماژیک خدمات خود را بنویسید و به راحتی آن را پاک کنید و یا تغییر دهید و مشخصات روی آن را به روز و تازه کنید.

 

رنگ های جذاب داشته باشد

مشتری تابلویی را که بر روی آن از رنگ های تکراری و مرده استفاده شده باشد پسند نمی کند. مخصوص رستوران ها که با غذا سر و کار دارند.

به این نکات توجه کنید:

  •  تضاد رنگ‌ها، نوشته روشن با پس زمینه تیره و بالعکس.
  •  فونت‌ های خوانا و ساده.
  •  رنگ‌ هایی مناسب با سبک و فضای رستوران خود.
  •  از رنگ‌ های گرم استفاده می‌کنند، مثل قرمز و نارنجی و زرد.

محصولات خود را نمایش دهید

توجه مشتریان را با تابلوهای روان و متحرک جلب کنید. تکنولوژی جدید به شما این اجازه را می‌دهد تا تابلو های خود را برای پیغام‌ های متحرک برنامه‌ریزی کنید. بسیاری از تابلو های نوری حالت‌های نمایش مختلفی را ارائه می‌دهند؛ مثلا بی درنگ فلش بزنند، روشن و خاموش شوند و حرکت روان داشته باشند. حتی یک تابلوی آویز کنار خیابانی یا یک تابلوی پشت شیشه توجه بیشتری از تابلو های ثابت جلب می‌کند.

 

تابلو رستوران چنلیوم

 

چگونه از یک تابلو رستوران بیشترین نتیجه را بگیریم؟

اثربخشی یک تابلو مغازه با توجه به هزینه انجام شده معیار انتخاب یک تابلوسازی مناسب است. یعنی یک تابلو رستوران باید اثربخش و تاثیر گذار باشد. هزینه اضافی بدون دریافت بازخورد اشتباه است.

بنابراین، بیشتر شرکت ها سخت در تلاش هستند، تا نام خود را در کانون توجهات قرار دهند. آنها استراتژی، تکنیک ها، ابزارهای بازاریابی زیادی را به کار می گیرند، تا توجه مردم را به خود جلب کنند. همچنین ممکن است از طرح های تابلو و نمونه هایی از آن  استفاده کنند که شما می توانید آنها را در اینجا مشاهده کنید.